۱۳۹۰ خرداد ۲۹, یکشنبه

چرا باید به مشاور یا روانشناس مراجعه کرد؟


هر انسانی علاوه بر جسم و کالبد خود روان وروح یا نفس بگوییم دارد وبا ان زنده است .وروان انسان هم مجموعه ای از رفتارها واندیشه نامحسوس و وسیع است.وانسان در مسیر ادامه حیات متحمل فشارهای روانی است که تاثیر مخربی بر روح و روان ادمی دارد که سلامت روان را به مخاطره میاندازد گاها انقدر قوی و حجیم است که ادمی در برابر ان ناتوان بوده واختلال درعملکرد و زندگی روز مره فرد بوجود میاورد.
از این رو دوستان از مراجعه به روانپزشک و روانشناس نهراسند زیرا سلامتی وزندگی با نشاط شما در گرو سلامتی وشادابی روح و روان شما است .
در ضمن اولین مسولیت مشاور راز داری و حفظ اسرار شخصی افراد است همیشه این نکته یادتان نرود وبه خاطر ان خود را بعقب نکشانید وسلامتی خود را به خطر نیاندازید .
این سایت بدین منظورایجاد شده است: ارتباط افراد باهمدیگر در کنار مشاورین وصاحبنظران در یک فضای کاملا ازاد البته برطبق ضوابط واداب و رسوم حاکم در جامعه خود که تک تک افراد ان جامعه به ان پایبند است تجربیات خود را بیان کنند تا دیگر افراد جوان و مددجو بتوانند استفاده لازم را برده باشند . حال تقاضا دارم افراد مقالات وطرحهای خود را برای درج در سایت برای ما ارسال نمایند تا با نمایش ان در سایت اهداف سایت را ارتقا دهیم ازتمامی افراد برای همکاری وپیوستن به اشتراک سایت تشکر میکنم
psy2008@yahoo.com
مدیرسایت مشاور بهروز فتاحی کارشناس ارشد روانشناسی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر